sâmbătă, 5 mai 2012

0ani si 0zile


Desi eu par atat de mic
De lume am habar,
Nu pot vedea, dar tot disting
Miracolul hoinar!

Am vrut sau nu am vrut,
Pe lume m-am nascut!
Nu stie nimeni ce-am cerut;
Purta-voi-n mine un trecut?

Inconstient sau constient?
Ma aflu indecis,
Ce sper ca voi afla
Din perla unui vis?

E greu la inceput de drum
Incep sa bag de seama,
Dar infinit mai greu a fost
Nasterea-mi de mama!

Ea m-a numit Andrei, iar tatei
Doar Cristea i-a ramas,
Sa ma mandresc prin umbra soaptei
Si totusi fara glas!

De plans nu am sa plang prea mult
Ca sa va fac in ciuda,
De zeci de ani va tot ascult :
-       A crestere-I copii e cruda!

Ma simt stangaci, dar ambidextru
Prin uterul matern,
In lumea aeroba insa
Nici inspiratul nu discern!


Am poposit aici la voi,
Dar ce e lumea voastra?
Mai bine baga-ma-napoi!
M-ati amagit printr-o fereastra!

Pe patru Mai am luat fiinta
La 22 si doispe,
Ademenit de-a mea credinta -
Mirat de-a mamei suferinta!


Partea I


…dedicata fiului nostru Andrei, nascut din multa iubire…

Niciun comentariu: