miercuri, 25 martie 2009

Ciudat imi mai viseaza veghea adormita…

Ciudat imi mai viseaza veghea adormita…
E totul abur de alabastru incolor,
Plutesc in fericire pe o planeta mult dorita…
Putin ar mai conta de-a pururi daca mor!

Si vreau ca ultim gand terestru
Voi hrana sa nu ma lasati…
Sa ardeti trupul meu silvestru;
Prin Univers cenusa sa-mi imprastiati!

E prea frumos sa ma intorc acasa…
Ce ma retine oare pe Pamant?
Dorinta veche sa imi fac mireasa
O unica fiinta aici si dincolo de mormant!

Acest destin ma va urma la nesfarsit…
Pana ce pacea in tine voi gasi!
Ca vesnic sa nu ma satur de iubit,
Cand va fi vremea, doar pentru tine voi muri!

Clipesc intors de dincolo de umbre…
E prima oara cand zambesc dupa multi ani;
Iti multumesc ca m-ai rapit din existente sumbre…
Tu esti avutul meu si nu multimea de hatmani!

Cactusul ma priveste de pe masa…
Petalele-I vibreaza de caldura;
Imi simte aura ce-si cauta a sa craiasa…
Plasa iubirii se tese ca o armatura!

Niciun comentariu: