luni, 9 martie 2009

Adevarata rugaciune

Tatal nostru,care ne esti in ceruri,
Care privesti cumplit la noi…
Care ne scalzi in negrele misteruri,
Care ne-ai prapadit, fiind de soi!

Tu pleaca-ti mila ta cereasca…
Nu vezi Tu oare ca pierim incet ?
Nu-ti e teama c-o draceasca
Plaga neagra, ne curbeaza drumul drept?

Indurare cerem inspre Tine…
Acum mai mult decat oricand,
Crapa scoarta-n mii de sine,
Aud urgia cum paseste pe Pamant !

Urlam ca lupii-nfometati,
Cum se poate sa n-auzi ?
Cu sufletul suntem certati,
Iar Tu continui sa te-ascunzi !

Tremura solul din mine,
Imi vibreaza energia…
Ma izbesc in mari latine,
Si Tu ne trimiti Mesia ?

Filosofi am fost putini,
Simbolistica-i o pata neagra…
Nici morala nu o stim;
Intelegem noi unde vrea viata sa mearga?

Fii mai clar si mai atent
Doamne tu ce ne-ai facut,
Voi fi primul pretendent
In cuptorul Tau de lut !

Vad izvorul cel tacut
Ca un cer inexistent,
Se incrunta ca un mut;
De cand lumea repetent !


Nu uita acolo Sus,
Aminteste-ti ce-am grait…
De moarte voi fi rapus
S-am sa-ti cer ce mi-ai ciuntit !

Te voi pironi in ochii
Si-ti voi cere socoteala ;
-De ce m-ai lasat Batrane
Sfartecat de lancezeala ?

Cerem ajutor ca pestii
Cand e restriste de apa,
Si tu ne testezi vointa?
Suferinta mult ne sapa!

Poti privi cu ochii nostri?
Poti gandi cu mintea noastra?
Tu si pileatii vostrii,
Noi doar prizonieri in glastra!

Ma retrag pentru moment,
Mai vorbim pe seara Doamne,
Cand voi fi mai elocvent
Strivindu-l pe cel cu coarne !

Niciun comentariu: