duminică, 30 noiembrie 2008

Al doilea raspuns...

…cetaceele imi sopteau sunete neintelese pentru mintea mea primitiva, si cat de mult imi doream sa pricep zbuciumul lor, cantecul lor, comunicarea fara limite, eram fericit ca puteam trai langa ele, respira langa ele, ca ma suportau cu atata stoicism, pe mine!!!!!! Primitivul bolnav de involutie, dar ma iubeau chiar si asa, in virtutea devenirii lor!!!!! O Orka maiestuasa, ucigasa in frumusetea ei, se apropie la mai putin de doi pasi si-mi spuse :
- Omule, tu ne-ai inteles si iubit neconditionat intotdeauna, de aceea am hotarat sa-ti facem un dar! De astazi inainte vom vorbi numai in limba ta…caci noi o stim foarte bine si intotdeauna am iubit ce ai spus despre noi si gandit despre noi!!!!!!!De acum incolo si tu esti un cetaceu, un rang suprem printre noi, bine ai venit!!!!! Impietrit, printre lacrimi grele si sarate, am imbratisat Orka, iar ea m-a imbratisat inapoi ; atunci am inteles ce inseamna dragostea suprema !

Niciun comentariu: