marți, 16 decembrie 2008

Ne-am creat dupa chipul si asemanarea noastra

Ne-am creat dupa chipul si asemanarea noastra
Asa cum ne-am creat si Zeii
Si chiar pe Dumnezeu cel Mare!
Poate parea ireal, chiar haotic,
Insa divinitatea suntem noi si tot ce ne-nconjoara!
Ne-am privit in oglinda constiintei s-am inceput sa pictam
Tabloul intregii umanitati si chiar al universului.
Divinitatile si tot clericul misterios fac si ei parte din fond...
Multe minti luminate si-au dedicat viata gasirii lui Dumnezeu,
Gasiri soaptei, imaginii, dovezii palpabile, reale,
Dar tot ce-au gasit a fost sa se gaseasca pe sine
Ca suflet tanjind dupa Eul sau universal !
Ne este greu sa acceptam miracolul splendid al realitatii,
Intotdeauna cautam banalul intunecat ce nu exista.
Asa cum esti nemultumit de fericirea ce-o ai in palma
Si cauti inconstient uratul din afara spatiului tau intim,
Tot asa te lamentezi ca minunea este in alta parte
Si nu in tine si-n tot ce te-nconjoara.
Adulmec cerul cateodata, pe-nserat,
Ce-ngenuncheaza in fata Omului, facand matanii
Iar intre el si munti sunt pasarile,
Intre munti si pamant sunt oamenii,
Intre oameni si abis sunt oceanele,
Iar intre toate acestea este sentiment si energie omeneasca.
Nimeni din vacumul infinit nu primeste atata respect si caldura,
Nimeni !
Oricat de dulce ne este pieirea si oricat de evidenta
Cred ca vom fi nemuritori ; ne vom intoarce printe stele
Caci ne este un dor cumplit de casele noastre celeste,
De fratii si surorile noastre ceresti !
Culoarea naste nonculoare, ca ragetul ce te surzeste,
Suntem vieti in seriale, suntem vantul ce vuieste !
Inima universului bate in a galaxiilor dale!

Niciun comentariu: